Skip to main content

U Sarajevu se uvodi elektronsko praćenje uputnica, šta to znači za pacijente?!

Submitted by muris.muratovic on 22, Feb 2024

Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo u saradnji s Ministarstvom zdravstva Kantona Sarajevo nastavlja unapređivati zdravstvene usluge te omogućavati pravedan i transparentan pristup svim pacijentima. 

proces naručivanja je jednostavan - ljekar opće prakse evidentira broj telefona osiguranika u informacijski sistem Zavoda. Nakon toga, osiguraniku se SMS porukom šalje link koji je potrebno otvoriti. Osiguranik potvrđuje aktivaciju putem svog Viber računa.

Kada je registracija uspješno završena, osiguranik prima sve relevantne informacije o zakazanom terminu, uključujući i podsjetnik na termin, s uputom da potvrdi dolazak ili otkaže. Putem automatski generisanog koda, koji se osiguraniku dostavlja Viber porukom, istom je omogućeno da na internetskoj stranici provjeri u kojoj zdravstvenoj ustanovi je kreirana elektronska putnica, vrijeme kreiranja statusa, termin na koji je naručen, redni broj narudžbe.

Nastavak ovakvih aktivnosti omogućavaju građanima jednostavniji pristup zdravstvenoj zaštiti i niz benefita za osiguranike.

  • Značajna ušteda vremena, što bi trebalo smanjiti dugotrajna čekanja na specijalističke preglede u Kantonu Sarajevo;
  • Javno dostupne informacije uz poštovanje sigurnosnih protokola za zaštitu ličnih podataka;
  • Otežano naručivanje pacijenata "preko reda", što često proizlazi iz koruptivnih radnji, a ne medicinskih potreba;
  • Transparentne liste omogućavaju pacijentima praćenje zakazanih pregleda i poređenje dužine čekanja po ustanovama;
  • Izbjegavanje višestrukog naručivanja;
  • Direktno naručivanje iz ordinacija olakšava dobijanje optimalnog termina, bez potrebe da pacijenti sami traže raspoložive termine u zdravstvenim ustanovama;
  • Osigurava jednak pristup zdravstvenim uslugama za sve osiguranike;
  • Koristi od uvođenja transparentnih lista čekanja pomažu i zdravstvenim ustanovama, omogućavajući im bolje upravljanje listama, praćenje kretanja pacijenata te analitičko i statističko praćenje pružanja usluga;
  • Unapređenje organizacije, učinkovitosti i iskorištenosti resursa zdravstvenih ustanova;
  • Uvođenjem novih tehnologija olakšava se komunikacija između pacijenata i ustanova;
  • Transparentnim sistemom izvještavanja pruža se uvid u cjelokupno stanje naručivanja.

 

Vrsta aktuelnosti
Novosti
Objavi na
Ministarstvo
Slika